16 stycznia 2023 - Bal karnawałowy
16 stycznia 2023 - Jasełka
01.12. - opowieść o Św. Mikołaju
Marchewka - papiero plastyka
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Kolorowa piłka
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Jesień w parku
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Jabłko z masy solnej
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Wycieczka, obserwacje
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Zdobywamy dyplomy
![]() |
![]() |
Spotkanie ze strażą miejską
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Praca techniczna - różaniec
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Dzień Papieski
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Nasze pierwsze dni w przedszkolu
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Wiersz
My małe kwiateczki z łąki i z grządeczki
Przy żłóbku stajemy
Taniec uwielbienia Dzieciątku niesiemy.
Luli Dzieciąteczko, oczka zmrużyć trzeba
Zaśnij nasz Maleńki, a my Ci zagramy
I do snu ululamy
Dziś słoneczko jasno świeci, zima biała śpiewa.
W teatrze przedszkolacy składają życzenia.
Wszystkim babciom, wszystkim dziadkom
Zdrowia, pomyślności, uśmiechów na co dzień i dużo radości.
Kołysanka dla Jezusa sł. I muz. M. Danecki
Niechaj wół razem z barankiem
Kołysankę zanucą Ci.. a Ty śpij.
Płaszcz ze snów Tobie uszyję,
Księżyc już za chmurką śni.. Ty też śnij.
Ptaki swym radosnym śpiewem,
Szumem Cię obudzi las..
Teraz śpij – jeszcze czas, jeszcze czas…
Piosenka
Proszę Cię ugotuj mi pierogi dwa
Najlepiej z malinami, a może z jagodami
Ugotuj mi pierogi dwa.
Proszę Cię ugotuj mi pierogi dwa
Z twarogiem i szpinakiem, bo bardzo lubię takie
Ugotuj mi pierogi dwa.
Proszę Cię Ty pożycz mi samochód swój
Pojadę do Warszawy załatwiać ważne sprawy
Ty pożycz mi samochód swój.
Proszę Cię Ty pożycz mi samochód swój
Pojadę do Krakowa, by smoka pocałować
Ty pożycz mi samochód swój.
Czego uczymy się w styczniu w grupie „Pszczółek”?
Tydzień 18: Zwierzęta zimą
Tydzień 19: Bal karnawałowy
Tydzień 20: Święto babci i dziadka
Tydzień 21: Bezpieczne zabawy na śniegu
Umiejętności dziecka:
-bawi się zgodnie z innymi
-sprząta po skończonej zabawie
-wskazuje kierunek zbliżania się kolegi
-słucha wiersza z uwagą
-zna i wymieni nazwy ptaków zimujących u nas
-wie jak należy im pomagać
-przygotowuje pokarm dla ptaków
-precyzyjne wykonuje ćwiczenia
-rozpoznaje ptaki w ogrodzie
-aktywnie uczestniczy w zabawie
-kończy wypowiedź
-bawi się razem z innymi dziećmi
-jest twórcze w zabawie
-dzieli wyrazy na sylaby
-słucha z uwaga opowiadania
-próbuje dokończyć opowiadanie
-jest sprawne ruchowo
-bezpiecznie bawi się w ogrodzie
-dba o swoje zęby
-przestrzega reguł i zasad gier i zabaw
- szanuje wytwory prac innych
-bawi się zgodnie w zespołach
-kulturalnie odnosi się do siebie
-konstruuje z klocków na określony temat
-ma poczucie rytmu
-tworzy melodię do treści piosenki
-dokarmia ptaki
-improwizuje ruchem do melodii
-układa obrazek z części
- odgaduje zagadki
-realizuje polecenia nauczyciela
-opowiada o sobie
-koloruje wg kodu
-wypowiada się nt. strojów karnawałowych
-sprząta po skończonej zabawie i dba o porządek w sali
-śpiewa piosenkę i bawi się przy niej
-wspólnie z innymi dekoruje salę
-ma orientacje w przestrzeni
-potrafi wycinać po linii owalnej
-przelicza liczebnikami głównymi
-właściwie zachowuje się w łazience
-dzieli wyrazy na sylaby
-słucha uważnie wiersza
-układa obrazek z kilku części
-zna pozycje ruchowe do ćwiczeń i wykonuje ćwiczenia
-wymienia nazwy i rodzaj sprzętu sportowego
-słucha uważnie czytanej bajki
-odnajduje kule w otoczeniu
-opowiada treść historyjki obrazkowej
-mówi wiersz z pamięci
-odgaduje zagadki słowne, ruchowe, obrazkowe